2010年8月30日 星期一

Transformers War For Cybertrone --- 麥加登


等咗成個月終於買入呢款"麥加登", 實在十分高興,原因是我跟他相遇了三次, 才能成功把他帶回家!!
第一次是鋪頭給我留貨後,沒有叫我去取貨!第二次是跟朋友一起看到,但只得一隻,結果讓了給朋友!第三次原本是想買音波,結果老闆要音波+麥sir一起買,才肯用平價買給我,結果我了不起$290,買了這對狂派孖寶!(不算高價吧!)
今日先講狂派大佬"麥加登",WFC系列已不再是變成手槍,而是變成太空坦克,講真太空坦克形態實在很古怪,可算是暫時四款WFC玩具中最古怪的一部,飛行形態更加不知所謂,只是收起輪帶,就當係飛機?唉......
機械人形態就完全唔同,四款之中真係最好,由其是加上右手的大炮,氣勢一時無量!可動性算是不過不失,腰部同樣不能轉動,令擺姿勢有點困難!變形方法就比較簡單,只是把手腳屈起,比較失望!
以WFC系列整體來講,麥加登的玩具只算是合格,原因是變形方法和形態失分太多!不過作為狂派大佬,唔買佢始終唔得,見意大家不用太趕入貨,等正價吧! 























沒有留言:

張貼留言