2015年5月2日 星期六

Revoltech --- Black getter



近日的尋回 Revoltech 倉底貨 Black getter, 發現 Revoltech 系列真的比Revol mini 差很多! "卡卡"關節實在令人困擾, 擺姿勢超級困難 !!

造型上Revoltech --- Black getter 比動畫瘦, 水桶身形不足, 但身上多了不小配件, 如手臂和翼下的子彈匣, 曲尺和左輪手鎗, 令Black getter擁有更強殺氣!!

關節方面, Revoltech "卡卡"關節相信有經驗的玩家們都十分清楚, 雖然Black getter的頭, 頸, 上胸, 肩膀, 手腳肘, 手腕, 大脾, 腰和腳掌接地等關節齊備, 可動性亦不用擔心, 屈膝, 爆地及盤膝而座等動作都能夠做到, 但玩家們未必可以輕易擺得出來!!

小弟對 Revoltech 上色一直沒有期望, 因為QC問題從來未解決, 只靠自己細心挑選, 幸好 Revoltech --- Black getter 黑鐵色部份較多, 所以上色問題不大!!

數年後再玩 Revoltech --- Black getter, 小弟覺得 Revol mini 完全解決了 Revoltech 的"卡卡"關節問題, 不論擺動方法和穩固性都比 Revoltech 好得多, 海洋堂都不是完全沒進步!!  



 




 


 

 




















7 則留言:

  1. 反而其實我覺得呢隻幾靘~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款造型比原作有型, 係唔夠水桶腰姐!!!

      刪除
  2. 我真係好鍾意呢隻喎,有型又夠cool!

    回覆刪除
    回覆
    1. 型架!! 當年套真三一棒紅返 原組三一萬能俠, 真三一 同 呢隻黑三一!!
      估唔到舊玩反而咁多人回覆!!

      刪除
  3. 玩機戰好中意用佢,招連拳好有迫力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 機戰我未玩過, 呢隻係睇真三一之後勁鍾意, SR合金黑三一我都訂咗!!
      不過機戰內好多舊機體我都好鐘意.....

      刪除